אמנת השירות

חברת ביו סקלפצ’ר העולמית, בהיותה החברה המובילה בעולם, את ענף הג’לים, מטיפה לאפס התאכזרות בציפורניים טבעיות ומכשירה טכנאיות להענקת פתרונות לבעיות ברקמה הטבעית.

שיטת ביו סקלפצ’ר הינה פילוסופיית בריאות רחבה, אותה מבקשת החברה להעביר ללקוחותיה באמצעות טכנאיותיה אשר הוכשרו במיוחד למטרה זו.

טכנאיות BIO אינן משייפות ציפורניים במכונת שיוף או בכלל, לא ממיסים ג’ל עם אצטון, ולרשותן עומדים מגוון מוצרי בסיס הנותנים מענה לכל בעיה, בהתאמה אישית.

מוצרי החברה נבחנו קלינית ומעבדתית והם מאושרים רפואית.

חברת ביו סקלפצ’ר, מחויבת ליצירת ערך ללקוחותיה ולניהול הקשר עימם על בסיס של אמון מלא, לפיכך אנו מתחייבים להעניק שירות איכותי המושתת על הגינות, שקיפות, יעילות, מקצועיות, כבוד ואכפתיות הנותן מענה לצרכי הלקוח.

חברת ביו סקלפצ’ר, שמה דגש על נושא תודעת השירות, מקצועיות ויעילות על מנת לשמור על רמה מקצועית גבוה ביותר ולשם כך ממשיכות טכנאיות החברה להתעדכן בהשתלמויות והדרכות מקצועיות אחת לתקופה.

לחברה קוד אתי אשר חל על כל עובדיה ומנהליה. הננו מחויבים לתרבות ארגונית ממוקדת לקוח, המבוססת על הקשבה ומענה מקצועי.

שביעות רצון הלקוחות היא ערך עליון בעינינו. לפיכך, נעשה כל מאמץ להיות קשובים לצרכי הלקוח ולהבין את צרכיו על מנת להעניק פתרון הולם.

לצורך מתן שירות טוב העמידה החברה מרכז שירות לקוחות הזמין לכל פונה והמאפשר מענה טלפוני אנושי, אישי ומקצועי .

סימון מוצרים ומידע ברור

בהתאם לדרישת הרגולציה באירופה, המחייבת הכללת מידע בסימון מוצרים. גם חברת BIO SCULPTURE,   כמו חברות מובילות, שואפת שסימון המוצרים שלה יהיה ברור עד כמה שניתן ומציגה תכולת מוצר גלויה לצרכן, כדי להבטיח שהמידע הטוב ביותר יהיה זמין לצרכנים שלה  בכל עת.

חברת BS לוקחת אחריות מלאה מול בעלות המקצוע.

שביעות רצון לקוחות ושירות לקוחות

ההצלחה שלנו נמדדת על פי שביעות רצון הלקוחות שלנו. אנו שואפים להבטיח שכל הצרכנים שלנו מרוצים ממוצרי BIO והלקוחות שלנו מקבלות את איכות המוצרים הטובה ביותר, וגם את השירות הטוב ביותר.

 

ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות בימים א’- ה’ בין השעות 9:00 ועד 17:00:

1. באמצעות הטלפון : 077-55-20-777.
2. פקס מס’: 077-40-60-212.
3. דוא”ל: bio.sculpture.gel@gmail.com
4. דרך טופס באתר ע”י לחיצה כאן