חדשות ביו סקלפצ'ר

שימוש בשמן

השמן נתפס מאז ומתמיד כבעל סגולות ריפוי ורבות המוצאות שימוש בשמן לטיפוח וריפוי. תכונותיו החיוביות הרבות הקנו לו מקום של כבוד בתעשיית הטיפוח כבר בימי קדם. תכונותיו הרבות נמצאו יעילות בריפוי מחלות כגון פסוריאזיס, אקזמה, סימני מתיחה ועוד. בשל יכולותיו להיספג, הוא נמצא גם במסרי איפור בעל תכונות ניקוי והמסה, קרמים בעלי יכולות שימור ועוד.

רובם נרתעים מהתערבות השמן מתוך חשיבה שהמרכיב היחידי שיש בו הוא שומן,אך ידוע על שימוש בשמן לטיפוח וריפוי.
אם לא די בכך, למדפי מוצרי הקוסמטיקה, נוספו בשנים האחרונות סוגים רבים של שמן, שכל אחד מהם מבטיח שהוא הבריא ביותר לצד מעט מאוד מידע איכותי שיכול להעיד וללמד על טיבו של השמן.

כשמדובר בטיפוח הגוף והעור השמנים נתפסים כעושי פלאים בשל יכולותיהם ליצור משטח חלק, לבודד, להזין ולהעניק גמישות.
כמעט כל מוצר קוסמטי מכיל מרכיב שמנוני בריכוז זה או אחר, החיוניים לעור (חשוב לוודא זו לפני הרכישה) לצד ארומה ורגישות.

תמצית שמני טיפוח, אורגניים או מינרליים מזינה את העור, מעשירה אותו בלחות הנספגת בצורה נהדרת ונשמרת לזמן רב.
חשוב לאבחן את סוג העור לפני השימוש במוצרי טיפוח מבוססי שמן, כל סוג העור לפני השימוש במוצרי טיפוח מבוססי שמן, כל סוג עור דורש התאמה ספציפית של המוצרים שיתרמו לו הכי הרבה.

שימוש בשמן לטיפוח וריפוי

תמצית השמן היא למעשה תמצית היתרון של המרכיב במוצר הטיפוח, וברגע שזיקקנו אותה לשמן נוכל לשמור על כל מה שהמרכיב מעניק לעורנו ולגופנו.
דרכים אחרות לעיבוד המרכיבים לא תמיד הוכחו כיעילות, ופעמים רבות הן גורמות לאיבוד כל המעלות של המרכיבים במוצר הטיפוח ומורידות מערכו.

גם במוצרים מבוססי שמן חשוב לוודא כי אנו משתמשים בקרם שמקורו אורגני/טבעי לחלוטין. פעמים רבות הכימיקליים שנוספים לתמציות השמן המהוות את הבסיס למוצר מבטלים את השפעת הטיפוח, לכן חשוב להימנע ממוצרים רוויי כימיקליים העשויים להזיק לעור בטווח הרחוק.

מופק מצמחים- פירות וגרעינים ממש- וצמחים, כך אומרים לנו, זה בריא.

שמנים המופקים מצמחים, גרעינים וצמחים נחשבים לבעלי עדיפות.
שמן אבוקדו למשל, הינו ייחודי ואיכותי כיוון שהוא זהוב וצלול ומכיל ויטמינים כגון ויטמין A מעודד צמחית תאים, רקמות שיער, מעודד החלקה והגמשה ועוד.
ויטמין B תורם לבריאות העור, השיער והציפורניים, ויטמין D מסייע לספיגת הסידן ולטיצין וויטמין F  משקם ומחדש רקמות.
השמן נספג בקלות בשיער ומותיר אותו רווי בלחויות, מקרין ברק וזוהר מורגשים, שיער רך וגמיש בעל מראה בריא. השמן מיועד לשיער רגיל עד יבש.

שמן גזר

שמן גזר הינו איכותי ובעל סגולות ריפוי ידוע, בו מצויים: ריכוז גבוה של פרו ויטמין A, המסייע לריכוך השיער והחלקתו תוך עידוד צמיחת התאים ושיקום הרקמות.
ויטמין B המצוי בשמן גזר תורם לבריאות השיער, ויטמין D המסייע בספיגת הסידן, ויטמין B המצוי בשמן גזר תורם לבריאות השיער, ויטמין D המסייע בספיגת הסידן, ויטמין E המעניק לחויות מרוכזות ומגמיש את השיער.

שמן נבט חיטה

שמן נבט חיטה מכיל תמציות שמנים המופקים מזרעי החיטה.
השמן ידוע בסגולותיו הייחודיות ובהיותו מכיל ויטמינים רבים, כמו כן השמן מכיל נוגדי חימצון ועוזר לריפוי נזקי קרני השמש. הרשימה עוד ארוכה, שמן קוקוס, שמן זית, שמן עץ התה, שמן פרפין, שמן שומשום ועוד…

למי שלא עושה בניית ציפורניים יש נטייה מרגיזה להיסדק להתפצל, להישבר ולפעמים גם להצהיב ולהיראות רע והעור מסביב לציפורן שמתייבש , מתבקע להרגיז וכואב בצדי הציפורן, גם הוא זקוק לתשומת לב.
שמן הזנה ועיסוי של העור סביב הציפורן שומר על עור שלם ומלוחח ותורם לזרימת הדם לציפורן ובכך מסייע לצמיחתה ובריאותה ומסייע לצמיחתה ובריאותה ומסייע ליצירת עור חלק ועדין סביב הציפורניים.

שמן האובליפיחה

שמן האובליפיחה למשל, הגיע מישראל מרוסיה עם העלייה הגדולה מבריה”מ.
שמן האובליפיחה גדל רק באזורים קרים מאוד כמו בסיביר וניסיונות לגדלו בארצות אחרות כשלו.
השמן מופק מפירות צמח האובליפיחה, בכבישה קרה ללא שימוש בממסים כימיים.
סגולותיו של שמן אובלפיחה נובעת מתכולה גבוהה של ויטמינים K,F,A,K קבוצה של ויטמין B  וויטמין E וכמות גבוהה ביותר של ויטמין C.
השמן מכיל 18 חומצות אמינו, אנטי אוקסידנטים המגנים בפני נזקים סביבתיים ו-27 יסודות קורט שונים.
לכלל מרכיבי השמן יחדיו יש אפקט סינרגטי המקנה לו את סגולותיו הייחודיות.
השמן משקם ומסייע לבניית רקמות חדשות וכן מזרז את שיקום העור לאחר כוויות. כמו כן, מכילה אומגה 9,6,3.

מדובר באחד השמנים היעילים ביותר בטבע, המסייע בעיכוב תהליכי הזדקנות ברמה החיצונית והפנימית הודות לתרומתו הרבה באיחוי וחידוש רקמות שניזוקו.
הוא מתאים לשימוש חיצוני במריחה על העור ולשימוש פנימי כתוסף תזונה.
בשימוש חיצוני השמן משקם רקמות שנפגעו, מאחה רקמות ומאיץ את חידוש תאי עור.
הוא מסייע לטיפול בקמטים, צלקות, כתמים, פצעים, פטמות סדוקות, טחוריך, פטריות, אפטות בפה ונשירת שיער.
בשימוש פנימי, השמן מחדש ומשקם רקמות ריריות במערכת העיכול, מסייע לאיחוי כיבים (אולקוס), טחורים פנימיים ובעיות עיכול.

שמן זה הוא בעל פיגמנטציה צהובה חזקה מאוד ולכן יש להשתמש בו באופן נקודתי על מקום הבעיה בלבד.
למריחה על עור הפנים או שטחי גוף גדולים מומלץ להשתמש במוצרים המכילים שמן אובליפיחה בריכוז המתאים למקום השימוש, כמו קרם פנים המכיל שמן אובליפיחה, תחליב סבון או שמפו עם אובליפיחה וכדומה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *